امتیاز کاربران برای این پست | امتیاز 5 /از 5 (از 89 رای)
امتیاز شما :

روش باز کردن قفل های معمولی در مواقع ضروریی

04 مرداد ، 1399
کلید سازی تهران
0 کامنت

روش باز کردن قفل های معمولی در مواقع ضروریی

زمانی را تصور کنید که نیمه شب از مهمانی به خانه برگشته ‌اید و متوجه می ‌شوید که کلیدها یا کلیدتان را فراموش کردید، یا در یک محله خلوت به سرعت به سمت ماشین ‌تان می ‌روید که یادتان می آید که سوئیچ یا کلیدتان را گم کرده ‌اید. همه این شرایط و ده‌ها شرایط مشابه، موجب می شود تا شما هم باید باز کردن قفل درب، ماشین و… را بیاموزید.

روش هایی برای باز کردن انواع قفل  روش هایی برای باز کردن انواع قفل 

آموزش باز كردن قفل کمد

برای باز کردن قفل در کمد، یک گیره کاغذ بیابید و گیره کاغذ را صاف نمایید، کاری که باید کنید این است که یک طرف آن گیره را خمیده نگه دارید اگر بخواهید می ‌توانید از یک جفت انبردست هم برای خم کردن گیره کاغذ استفاده کنید.
در اینجا گیره کاغذ نقش کلید کمد را ایفا می‌ کند. حالا گیره را به شکل عمودی در میان انگشت اشاره و انگشت شست خود تان نگه دارید و انتهای خمیده گیره را درون شکاف فشار دهید تا اینکه مغزی قفل را تکان بدهد. اگر گیره کاغذ را به صورت افقی نگه دارید، گیره کاغذ در سوراخ کلید کمد جا نمی ‌رود. در زمان انجام اینکار، گیره کاغذ روی خلل و فرج های قفل کمد فشار وارد می ‌کند. حالا یک گیره دیگر را بالای گیره اول و درون قفل فرو برده و آن را آنقدر تکان دهید تا قفل را باز کنید. برای این کار گیره کاغذ را ابتدا به سمت چپ و سپس به سمت راست بچرخانید. زمانی که گیره کاغذ به راحتی بچرخد، به این معنی است که موقعیت باز کردن صحیح را پیدا کرده‌اید.

آموزش باز كردن زبانه قفل درب اتاق

آیا قفل در اتاقتان دارای یک شکاف است،؟ پس می‌توانید از چاقویی نازک برای باز کردن زبانه قفل این در استفاده کنید. اما می دانید که باز کردن قفل در اتاق خواب کلیدی یا همان غیر فشاری، اندکی‌ سخت‌ تر است ولی قابل انجام است. حالا بیایید درباره باز کردن قفل درب اتاق خواب صحبت کنبم. یک روش متداول داریم برای باز کردن قفل در اتاق خواب قفل شده با کارت اعتباریتان، کارت اعتباری را در شکاف بین درب و قاب به سمت بکشید. یعنی دقیقا از بالای دستگیره و قفل شروع کنید و کارت را به سمت پایین و داخل بکشید. کارت را کمی‌ تکان دهید تا وارد شکاف در بشود، کارت روی قفل در فشار می ‌آورد و قفل در بسته تان را باز می‌ کند. پیشنهاد ما این است که در حین باز کردن قفل در اتاق خواب با کارت اعتباری، به در تکیه داده و کمی‌ فشار به آن وارد کنید تا راحت ‌تر باز بشود.

آموزش باز كردن قفل درب آموزش باز كردن قفل درب ها

آموزش باز كردن قفل در اتاق با گیره کاغذ

برای باز کردن قفل در اتاق خواب قفل شده با گیره کاغذ ابتدا یک طرف آن را در قسمت پایین قفل داخل نمایید و آن را در جهتی که همیشه کلید را می‌ چرخانید، بگردانید تا به قفل فشار وارد کنید. این فشار را باید در طول انجام کار حفظ کنید. حالا به آرامی‌ سمت دیگر گیره را در قسمت بالایی قفل وارد کنید. حالا صدای باز شدن پین‌ های مختلف قفل را می شنوید. زمانی که همه پین‌ ها را با موفقیت بالا برده باشید، آچار ناگهان آزادانه می ‌چرخد و باز کردن قفل در اتاق خواب قفل شده با موفقیت انجام می ‌شود.

آموزش باز كردن قفل درب خانه

ابزارهایی وجود دارد به نام قفل باز کن که صرفا برای همین امر طراحی شده اند، ممکن است کمی گران باشند اما اگر خلاقیت بالایی هم داشته باشید می توانید یکی را خودتان بسازید. یک روش باز کردن قفل در خانه با کلید برآمده است، معمولا این کلید ها برای قفل منازل معمولی استفاده می ‌شود، زیرا بیشتر خانه‌ ها از کلید یک طرفه استفاده می ‌کنند. این کلیدها برای باز کردن قفل درهای خودرو به اندازه خانه مفید نیستند و اما مثل باز کردن درب اتاق بسته یکی دیگر از کاربردی ‌ترین روش‌ های باز کردن قفل درب خانه، استفاده از کارت اعتباری است. احتمالا این روش باز کردن قفل را در سطر های بالا خوانده اید. شما می ‌توانید از کارت اعتباری یا هر کارت پلاستیکی قابل انعطاف دیگری برای باز کردن قفل دری که قفل نشده استفاده کنید. فقط کافی است کارت را در شکاف بین درب و قاب وارد کرده و آن را خلاف جهت دستگیره درتان خم کنید.

باز کردن درب ضد سرقت باز کردن درب ضد سرقت 

برای دریافت اطلاعات بیشتر از صفخات زیر نیز بازدید کنید:

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
0 کامنت
امتیاز کاربران برای این پست
ثبت امتیاز کاربران برای این پست :
با سپاس!امتیاز شما برای این پست
0 کامنت
نظر خودتان را ارسال کنید